COMPARE, BOOK, SAVE. TOO EASY!

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

Best Hosting Service

Affiliates Network

Thursday, April 4, 2013

Harap Maklum Portal RakanMukmin Dalam Penyelenggaraan......

6 comments:

  1. Nampaknya Portal ini semakin mendapat sambutan! Tidak kurang juga ada sesetengah pihak yang menjadi pengacau serta cuba gagalkan rancangan murni ini. Semoga pihak serta ahli RakanMukmin yang lain bersabar sementara pihak Admin mengemaskini dengan sistem yang lebih hebat! InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As-Salam, semoga ramai mendaftar sebagai Ahli baru. Jom pakat rakan-rakan lain join RAKANMUKMIN....pendaftaran adalah percuma serta banyak kelebihannya sebagai Ahli RM.

      Delete
  2. Terima kasih diatas keperihatinan Tuan, Doakan semoga segala urusan dapat selesaikan dengan secepat mungkin agar boleh kami dapat beri khidmat terbaik kepada pelanggan.

    ReplyDelete
  3. Saya telah cuba mendaftar sebagai ahli, tetapi ada masalah dengan sistem yang kena hack! Semoga selesai secepat mungkin! InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,InsyaAllah dapat diselesaikan.Harap dapat di akses pada 8hb April ini.

      Delete
  4. Asalammualaikum, maklumat yang di terima daripada pihak Admin RakanMukmin, website masih lagi belum dapat di akses buat sementara waktu, kerana terdapat sedikit perkara teknikal yang harus di buat, ini memandangkan kepada kekerapan pihak hackers menganggu perjalanan sistem. Harap maklum serta Harap Maaf.

    ReplyDelete